sobota, 13 lipca 2013

Bohaterowie


Na świat przyszedłem 6 lipca 1992 roku i od tej pory nazywają mnie Dominikiem Furmanem. Teraz jestem jednym z najmłodszych zawodników w Legii Warszawa. Kocham to co robię i jestem szczęśliwy, że mogę zarabiać spełniając moje marzenia. Moim przyjacielem jest Kuba Kosecki, spędzamy ze sobą każdą wolną chwilę, niestety jakiś czas temu on się zaręczył i nie ma już dla mnie tyle czasu. Od kiedy oznajmił mi, że chce się oświadczyć marzę tylko o jednym. Marzę o wielkiej miłości.








Kuba podobno urodził się 29 sierpnia 1990 roku, a tak przynajmniej ma w dowodzie. Jest naprawdę wspaniałym facetem i świetnym piłkarzem. Uważa, że „nasza przyjaźń, to przyjaźń od pierwszego wejrzenia”. Po uszy zakochał się w Oli . Oświadczył się jej, ale tak naprawdę nie jest jeszcze gotowy na małżeństwo. Często przychodzi do mnie po wsparcie i zawsze je dostaje, działa to też w drugą stronę. Niedawno wspólnie kupiliśmy mieszkanie, bo mieliśmy już dość słuchania rodziców, że mamy już swoje lata i powinniśmy się ustatkować.




______________________________________________________________________
Mamy nadzieję, że nowy blog się wam spodoba.
Postanowiłyśmy założyć nowe blogi. Jeden już się pojawił, natomiast drugi też powinien zostać jeszcze dzisiaj udostępniony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz